vineri, 5 octombrie 2007

Iesire la padure






Excursia la padure

Cu multă nerăbdare am aşteptat să mergem în excursie la pădure. Deşi norii se îngrămădeau pe cer şi au vrut să ne strice bucuria, n-au reuşit să ne învingă entuziasmul. După orele de curs, pregătiţi cu cele necesare, ne-am deplasat spre pădure.
Am ajuns la o poieniţă liniştită, înconjurată de pădure.
Ne-am aşezat şi ne-am pregătit să facem focul.Încercările nereuşite ale lui Răzvan şi ale doamnei diriginte au fost finalizate de către Ghiţă si colegul Lorand.După ce am aprins focul, d-na dirigintă şi Ghiţă au început să prepare cârnaţi prăjiţi- puţin afumaţi, în timp ce o parte ne jucam cu voluntarele drăguţe, iar ceilalţi jucau fotbal.
Am mancat şi ne-am amuzat împreună. Am început să jucam un joc distractiv- "Maimuţele si nucile de cocos"-la care a fost o distracţie fenomenală. La jocul "Cal şi cavaler" am invitat-o pe doamna
dirigintă, care a fost un excelent orator.Încet-încet, timpul se scurgea şi trebuia să ne pregătim de plecare.



La plecare fetele au cântat, ne-am distrat şi ne-am condus musafirii, voluntarii de la World Vision, la gară.
Pentru noi o fost o zi deosebita, aşteptăm cu mare drag alte excursii!
Ioana Balea, clasa a VI a A

Niciun comentariu: