vineri, 7 decembrie 2007

Lumina Dar






Vin sarbatorile, vin !!


A sosit vremea colindelor a povestilor la gura sobei si a spiritului de sarbatoare. Impreuna cu doamna diriginta, cu d. prof. de geografie si cu Ghita, precum si cu voluntarii World Vision, am organizat o mica expozitie de desene care sa surprinda spiritul Craciunului. Si parca o pana din aripa ingerului care a adus vestea cea buna in lume ne-a atins si pe noi. Ne-a facut mai buni si mai comunicativi.


Ne-am gandit ca ar fi foarte frumos daca la intrarea in scoala am impodobi un brad care sa ne lumineze si sa ne aduca un zambet in plus in fiecare zi. Si asa am confectionat podoabele pentru bradutul nostru ecologic. Am ales sa nu fie din padure, ci un brad ecologic pentru a pastra si proteja natura .


Asteptam cu nerabdare sa-l impodobim. Ne-am dus la scoala foarte bucurosi si veseli sa-l impodobim, sa ne impartasim bucuria de a-l vedea impodobit. Am cantat colinde care ne-au bucurat sufletul si ne-au luminat chipurile.
Imbujorati, afara, in curtea scolii, am aprins lumanari cu care am scris cuvintele LUMINA – DAR. Pentru ca in 8 decembrie, tin sa va aduc aminte, e FESTIVALUL LUMINII. Lumina din suflet, pe care am proiectat-o in afara.


Si parca aripa ingerului ne mangaia fetele si ne incalzea sufletul.

Cu gandul la darurile pe care ni le vom face unul altuia si pe care Mos Craciun ni le va pune sub bradul nostru in noptea de Ajun, ne-am indreptat spre casa, ducand cu noi lumina din mesajul colindelor si bucuria vestii celei bune ca in lume a venit Iisus.
Seara aceasta a fost deosebita, pentru ca pentru prima oara parca am fost mai aproapiati unul de altul!


Adriana I. B.

Cls VI –a, Scoala Generala Aghires Fabrici
Judetul Cluj

Niciun comentariu: